5 Eylül 2007 Çarşamba

Özcan Deniz - Sen Gidince

Sen Gidince ardimdan duruyor zaman,
gecenin keyfine kalsak asirlarca yalniziz,
ama ben ite kaka saati yelkovana akribi,
getirioyrum sabaha,
ardindan keskeler icinde boguluyorum,
keske hatirlatmasaydim saati,
keske biraz daha kal deseydim,
keske bir kahve daha icermisin diye sorsaydim,
keske, keske, keske!!!!!!

Sen Gidince ardimdan caresiz,
gitme dur diyemiyen bir aciz,
sen gidince ardimdan hep aglak bir surat,
pencereden disari bakan bir serseri,
sen gidince ardimdan caresiz,
gitme dur dieyemiyen bir aciz,
sen gidince ardimdan savrulmus bir yürek,
gittigin ana düsman bin pisman bir serseri,
aci veriyor!
ardindan keskeler icinde ovulamk,
söylenmemis sözleri yutmak,
aglamayipta icinde tutmak,
sensizligin icinde kalmak,
aci veriyor!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder