25 Ağustos 2007 Cumartesi

Ayna - Seyyah

Bir gümüş kolye kaldı senden hatıra
O güzel günler artık çok uzaklarda
Bir yanık türkü oldum puslu daglarda
Söyleyen bilmez aklım hatıralarda
Avucumda yanar aşkın
Ne yazık ki yürek şaşkın
Sel gibi denize taştım
Taştım da geçmedi aşkım

Avucumda yanar aşkın
Ne yazık ki yürek şaşkın
Sel gibi denize taştım
Taştım da geçmedi aşkım

Seyyah aşıklar hangi kumsallarda ağlar
Söyle anlatsam yalnızlığı kim anlar
Seyyah yürekler hangi kumsallarda ağlar
Eyvah evimden çok uzak bu rüzgarlar

Bir gümüş kolye kaldı senden hatıra
O güzel günler artık çok uzaklarda
Bir yanık türkü oldum puslu daglarda
Söyleyen bilmez aklım hatıralarda

Avucumda yanar aşkın
Ne yazik ki yürek şaşkın
Sel gibi denize taştım
Taştım da geçmedi aşkım

Avucumda yanar aşkın
Ne yazik ki yürek şaşkın
Sel gibi denize taştım
Taştım da geçmedi aşkım

Seyyah aşıklar hangi kumsallarda ağlar
Söyle anlatsam yalnızlığı kim anlar
Seyyah yürekler hangi kumsallarda ağlar
Eyvah evimden çok uzak bu rüzgarlar

Seyyah yürekler hangi kumsallarda ağlar
Eyvah evimden çok uzak bu rüzgarlar

Seyyah yürekler hangi kumsallarda ağlar
Eyvah evimden çok uzak bu rüzgarlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder