25 Ağustos 2007 Cumartesi

Aşık Mahzuni Şerif - Abur Cubur Adam

A

İçi yalan dışı yalan
Her devirde dönek adam
Gün boyanmış kara yılan
Abur cubur Abdullah

Etme dedim tutma dedim
Dostluğu unutma dedim
Sana verdiğim lokmayı
Çabuk biter yutma dedim

Abur cubur adam
Ben seni nidem
Daha kendini bilmezsin
Kimdir yanındaki adam

Bir elinde kamerası
Sanırsın film anası
Her dolapta numarası
Abur cubur Abdullah

Etme dedim tutma dedim
Dostluğu unutma dedim
Sana verdiğim lokmayı
Çabuk biter yutma dedim

Abur cubur adam
Ben seni nidem
Daha kendini bilmezsin
Kimdir yanında ki adam

Der Mahzuni tövbe olsun
Böyle dost düşmana kalsın
Şeytanlar namazın kılsın
Abur cubur Abdullah

Etme dedim tutma dedim
Dostluğu unutma dedim
Sana verdiğim lokmayı
Çabuk biter yutma dedim

Abur cubur adam
Ben seni nidem
Daha kendini bilmezsin
Kimdir yanındaki adam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder